Support

Hjelp og assistanse når du trenger det

Når man starter en ny nettbutikk eller overfører en eksisterende nettbutikkløsning til CS-Cart, vil man ofte ha noen spørsmål om innstillinger og oppsett i den nye nettbutikkløsningen. Med CS-Cart har du heldigvis alltid mulighet for å få hjelp dersom det er noe du lurer på. Når du bestiller nettbutikk fra NettXpress får du automatisk en supportkreditt på 30 supportpoeng, som du kan bruke for å spørre CS-Cart sin helpdesk om alt som har med drift, oppsett og innstillinger i nettbutikken din å gjøre. Hvis du bruker opp supportpoengene dine kan du enkelt f.eks kjøpe 50 nye supportpoeng for ca 400.- kr. fra denne siden. Vi gjør oppmerksom på at all kommunikasjon i helpdesken foregår på engelsk.

Du kan selvsagt også ta direkte kontakt med oss i NettXpress, og vi hjelper deg å komme i gang. Vi tar selvsagt ikke betalt for enkle spørsmål via mail, men dersom du trenger hjelp med mer omfattende arbeid som import av data, addons og kodeendringer fakturerer vi 990.- per påbegynt time.

En av fordelene med å Velge CS-Cart fra NettXpress som din nettbutikkløsning er at du alltid har mulighet til å få hjelp. Velger du en gratis nettbutikkløsning som f.eks: Magento, Opencart eller Prestashop har du ingen mulighet til å få den hjelpen du ofte vil trenge i en oppstartperiode, da ingen av gratisløsningene tilbyr dedikert support.

Den dagen nettbutikken din ikke fungerer som den skal, og du taper omsetning fra potensielle kunder som ikke får kjøpt varer i butikken din, vil du være glad du med CS-Cart alltid har mulighet til å få hjelp av eksperter. Du trenger heller ikke en løpende supportavtale. Du kjøper enkelt og greit en viss menge supportkreditt hvis du trenger det, og CS-Cart trekker poeng fra kreditten din avhengig av hvor omfattende assistansen er. Dersom du ikke trenger noe hjelp, betaler du heller ingen ting.

Så ikke være redd for å ta kontakt eller bruke helpdesken til CS-Cart.

Vi hjelper deg å starte en nettbutikk som skal ha de beste forutsetninger for å lykkes.