Follow us on Facebook and Twitter for more news and information about the online shop solution CS-Cart from NettXpress:

NettXpress Twitter

NettXpress Facebook

Verktøy for å øke salget i nettbutikken din

18.09.2013
by

Ved hjelp av noen on-site verktøy kan du overvåke aktiviteten i nettbutikken din, og også bruke verktøyene for å øke salget:

Google Analytics blir brukt av mange, og gir deg en pekepinn på hvem som ser på siden din. Woopra, Chartbeat og Clicky er verktøy som gir deg tilgang til hvor mange som besøker nettbutikken din, og hvilke sider de ser på. HubSpot er et godt valg om du vil ha et verktøy der du kan gjøre alt innen internettmarkedsføring. Det er et integrert system der du har full kontroll på all trafikk, samtidig som du kan publisere innholdet ditt gjennom systemet og se hvor mange nye leads og kunder innholdet genererte. Verktøyet kan brukes til både on-site og off-site overvåkning. 

Ved bruk av Mixpanel kan du analysere basert på segmentering, salgstrakt o.l for å se interaksjonen til brukere på nett og på mobilapper.

GoSquared består av to apper, LiveStatus og Trends. Her kan du se hvilket innhold som er mest populært akkurat nå, hvilke som er mest anbefalt, mest søkt etter og hvem som har størst innflytelse i sosiale medier.

GoSquared og Lexity gir deg også mulighet til å se nettbutikken med kunden i fokus. Du kan se de besøkende som enkeltindivid, hvor de kom fra, hvilke sider de så på og om de kjøpte noe. Lexity har nylig byttet navn til: Yahoo Commerce Central, og har selvsagt støtte for CS-Cart.

InboundWriter er et overvåkningsverktøy som måler målgruppen din sine interesser og nettaktivitet, og basert på dette gir verktøyet deg veiledning til hva de er interessert i å lese om. I tillegg veileder verktøyet deg ift. hvilket innhold du bør ha i de ulike kanalene som Facebook, Twitter eller blogg.

Verktøy for å øke salget i nettbutikken din

KILDE: leftbrainmarketing.net

Comments

No posts found

New post